miercuri, 11 noiembrie 2009

Pe intuneric




E ciudat?o fi.mie nu mi se pare.
Prea multă pastă de dinti pe periuță...apa rece in palme si picături de apă printre gene.E intuneric...pe fundal se aude "song to say goodbye"-placebo...chiar daca muzica e tare in căști certurile vecinilor sunt destul de zgomotoase încât să le aud...
Nerăbdare?Plictiseală?Monotonie?
Nu.
Nu stiu.
Melodia s-a schimbat.Acum e
"pure morning"-placebo...
E dimineața?o fi.mie nu mi se pare.
Nu e.
Brian Molko are o voce...specială...și imi dă o stare...specială...din nou intreb...
Nerăbdare?Plictiseală sau monotonie?
Nu mai am răbdare până când anumite lucruri se intamplă...viața mea e anostă...cel puțin așa mi se pare...Sunt plictisită de aceeași rutină...aceleași lucruri in fiecare zi...vreau ceva nou.Vreau să simt lucruri noi...să citesc cea mai frumoasă carte...să ascult cea mai frumoasă melodie...Spune-mi...care e melodia care iți place cel mai mult?...
S-a schimbat din nou...
"running up that hill"-placebo...de ce doar placebo?nu stiu...-i m in the mood
"Tell me we both matter,don t we?"...
În același timp îmi simt ochii mai umezi decât de obicei...simt un gol în stomac...și mă simt singură...mi-e frig...Îmi e frig?sau e doar melodia care mă face să simt asta?Mă simt singură sau chiar sunt?...
Inspirația mea a luat sfârșit...
E ciudat?o fi.nu mi se pare.

Un comentariu:

  1. voce speciala... "litere speciale" :)) ca la profa de pshiologie :))
    fain post-ul :>
    mi-ai amintit de asta-vara, cand eram la mine acasa si ascultam tot numai melodii de la placebo. tii minte ?
    a fost fain:> si mai vreau!

    RăspundețiȘtergere