miercuri, 6 ianuarie 2010

Drog


De ce incerci sa-mi tai elanul?Sa ma faci sa cred ca-ti pasa cand defapt nu e adevarat.Sa ma ignori si sa ma faci sa sufar in zadar.De ce?Simt cum imi fuge pamantul de sub picioare,cum siroaie de lacrimi calde imi acopera obrajii reci,simt cum un fior rece imi trece pe sira spinarii si imi trezeste amintiri neplacute.Intorc privirea spre fulgii de nea care danseaza gratios in aer si imi amintesc de zambetul tau siret care la prima vedere pare atat de naiv...atat de inocent...de ochii tai dulci si calzi...de privirea patrunzatoare in spatele careia numai tu stii cate ganduri false se afla...de mirosul tau atragator care stii ca imi place dar imi e frica sa il inspir prea mult ca sa nu-mi otravesc plamanii cu un drog necunoscut...mai daunator decat tutunul...De tot ceea ce esti...de tine care ma faci sa plang,sa rad...si sa sufar,neputand sa-ti spun in fata adevarul.E mai usor sa te mint...e mai usor sa ma ascund si sa tac,sa plang in liniste,decat sa imi primesc doza de priviri dispretuitoare pe care nu le suport.
Inca incerc sa ma schimb...sa Te schimb...sa ma pacalesc pe mine insumi cu minciuni adevarate...sa-mi spun ca-ti pasa desi nu e asa...sa ma fac sa cred ca nu esti ceea ce esti...ca defapt mi se pare...ca faci asta doar ca cei din jur sa nu te vada cu adevarat...
Si imi dau seama ca atunci cand esti in fata mea...cand ma privesti cu cei mai frumosi ochi nu pot sa scot un cuvant...nu pot sa schitez decat zambete...indragostite...dar false...nu pot sa iti rezist...nu pot sa te refuz cand imi zambesti...siret ca intotdeauna.Nu pot sa-ti rezist cand ma saruti fara sa simti nimic...pentru ca desi ma faci sa inspir cel mai otravitor aer...acel aer e drogul meu...fara de care nu pot trai...de care cu fiecare zi devin din ce in ce mai dependenta...

Un comentariu: