marți, 5 ianuarie 2010

Pentru ca te iubesc...


Priveste-ma.
Sa-ti simt privirea coborandu-mi spre suflet,
Sa-ti daruiesc cu dragoste un zambet.
Asculta-ma.
Sa ma auzi soptindu-ti numele,alintul,
Sa simt cum printre plete-mi trece vantul.
Saruta-ma.
Sa ma cutremur si sa-ti simt durerea,
Sa ard fiindca ma chinuie tacerea.
Alinta-ma.
Sa-mi spui cu voce cald-a mea poveste,
Sa-ti spun:ca tine altul nu mai este.
Coboara-ma.
Coboara-ma incet sa-ti simt caldura,
Si lasa-ma sa-ti port pe chip mirarea.
Atinge-ma.
Cu mainile-ti fine si delicate,
Sa-mi zboare gandurile-n tari indepartate.
Iubeste-ma.
Cum nu ai mai iubit pe nimeni niciodata,
Sa-ti simt dragostea neadevarata.
Sa-ti soptesc tie acele doua cuvinte,
A ta voce balada sa imi cante,
Sa simt incet cum dragostea-mi patrunde,
Si-n cele mai indepartate ganduri.
Sa te iubesc,sa ma iubesti,sa-ti fie dor,
Sa simti in vene-al dragostei fior,
Macar odata....
Sa stii si tu ca te iubesc...

2 comentarii: